BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek Grzegorz
Tytuł
Blog jako narzędzie marketingowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 19-22
Słowa kluczowe
Marketing, Komunikowanie marketingowe, Internet
Marketing, Marketing communication, Internet
Abstrakt
Blog to bardzo ciekawe narzędzie marketingowe, które spełnia przede wszystkim cele wizerunkowe. Można je wykorzystać jako element marketingu wirusowego czy wykorzystać jako wstępny element budowania wirtualnej społeczności wokół danego tematu czy marki. Omówiono najpopularniejsze wersje blogów oraz zasady korzystania z nich.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu