- Autor
- Ślusarczyk Stanisław
- Tytuł
- Dobra współpraca ze środkami masowego przekazu podstawą kreowania reputacji firmy
A Firm's Successful Co-operation with the Mass Media as a Base for Creating Firm's Reputation - Źródło
- Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 1999, R. 3, nr 6, s. 187-194, bibliogr. 3 poz.
- Słowa kluczowe
- Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa, Promocja przedsiębiorstwa, Komunikowanie masowe, Komunikowanie marketingowe, Strategia informacyjna przedsiębiorstwa, Polityka informacyjna
Public relations, Company image, Promotion of enterprise, Mass communication, Marketing communication, Enterprise information strategy, Information policy - Abstrakt
- Celem artykułu jest zaprezentowanie technik public relations (PR), służących kreowaniu reputacji firmy. Omówiono różne formy współpracy przedsiębiorstwa ze środkami masowego przekazu, tj. prasa, radio, telewizja. Podkreślono znaczenie komunikatów prasowych i konferencji prasowych. Zwrócono również uwagę na wykorzystanie Internetu w funkcjonowaniu działu PR.
The objective of this paper has been to present public relations (PR) techniques exploited to build up the firm's reputation. Various forms of co-operation between the firm and the mass media (press, radio, and television) have been discussed and it has been highlighted how important press releases as well as press conferences are to the process. Some suggestions have been given as to the exploitation of the Internet to the needs of the PR division activities. (J.W.) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1429-5237
- Język
- pol