BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowaczyk-Jankiewicz Wioleta, Kłos Zbigniew
Tytuł
Promocja usług edukacyjnych
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 3, s. 11-14, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Edukacja, System edukacji, Promocja
Education, Educational system, Promotion
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Przesłanki podejmowania działań promocyjnych w wyższych szkołach technicznych, [2] Wykorzystanie poszczególnych środków promocji (instrumentów) na wydziałach, [3] Występowanie różnic w działaniach promocyjnych poszczególnych wydziałów, [4] Różnice w działaniach promocyjnych wydziałów. Zawiera tabele: [1] Struktura procentowa wykorzystania poszczególnych środków promocji przez objęte badaniem wydziały techniczne, [2] Instrumenty promocji wymieniane na I miejscu pod względem skuteczności działań promocyjnych
Abstrakt
Niniejszy artykuł zawiera analizę stosowanych form promocji w szkolnictwie wyższym, ze szczególnym uwzględnieniem szkolnictwa technicznego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Szczegółowe wyniki badań przedstawiono w: Rozprawa doktorska W. Nowaczyk-Jankiewicz, „Zróżnicowanie form promocji usług edukacyjnych w wyższym szkolnictwie technicznym", Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2004.
  2. http://www.men.waw.pl/szk-wyz/ar-2002/jaki_byl.htm .
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu