BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobczak Karolina
Tytuł
Farmaceutyczne markety
Źródło
Profit, 2004, nr 3, s. 54-55
Słowa kluczowe
Rynek farmaceutyczny, Apteki, Sieci handlowe, Sprzedaż produktu, Strategia przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie
Pharmaceutical market, Pharmacy, Chain stores, Product sales, Corporation strategies, Managers in a enterprise
Firma/Organizacja
Apteki Polskie
Abstrakt
Firma Apteki Polskie, właściciel marki Apteki 21, to sieć 61 aptek. Firmą tą zarządza Artur Dżagarow. Dewiza: lek to towar, a apteka to sklep jak każdy inny przyniosła mu sukces. Do roku 2008 chce otworzyć 200 kolejnych punktów sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu