BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sęk Ewelna
Tytuł
Coolhunters - łowcy trendów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 4-8
Słowa kluczowe
Młodzież, Badania marketingowe, Analiza marketingowa, Analiza rynku
Youth, Marketing research, Marketing analysis, Market analysis
Abstrakt
Nastolatki to ogromny rynek zbytu, o który wielkie koncerny toczą zaciekłe boje marketingowe. Na czym polega prawdziwa sztuka coolhuntingu - przenikanie umysłów młodych ludzi, studiowanie ich zachowań, postaw, motywacji oraz, co najważniejsze, przewidywanie ich przyszłych decyzji zakupowych. Przedstawiono ocenę tego kontrowersyjnego narzędzia w analizach marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu