BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maleszyk Edward
Tytuł
Rozwój sieci handlowych obsługi masowej w Polsce
Źródło
Wiadomości Statystyczne, 2004, nr 1, s. 38-49, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Handel detaliczny, Sieci handlowe, Hipermarkety, Supermarkety, Sklepy dyskontowe, Przewaga konkurencyjna, Kapitał zagraniczny, Analiza danych statystycznych
Retail trade, Chain stores, Hypermarkets, Supermarkets, Discount trade, Competitive advantage, Foreign capital, Statistical data analysis
Uwagi
summ.
Abstrakt
Analizie poddano przebieg dotychczasowego rozwoju hipermarketów, supermarketów i sklepów dyskontowych. Wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez autora w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie. Uwzględniono takie zagadnienia jak: rola kapitału zagranicznego w rozwoju sieci sklepów obsługi masowej, rozwój sieci obsługi masowej z kapitałem rodzimym, próby poszukiwań nowych wyróżników konkurencyjności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Analiza problemów koncentracji i współpracy producentów i dystrybutorów. Opracowanie zbiorowe IRWiK, Warszawa 2002 (maszynopis powielony)
  2. Domański T., Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. PWN, Warszawa-Łódź 2001
  3. Maleszyk E., Przejawy i skutki przyspieszonej ekspansji sieci zagranicznych (lata 1998—2007), Warszawa 2002 (maszynopis powielony)
  4. Pieniak J., Przyszłość hipermarketów. „Marketing w Praktyce". 2001, nr 4
  5. Pokorska B., Maleszyk E., Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym. PWE, Warszawa 2002
  6. Weiss M., Carrefour kameleon. „Handel" 2002, nr 11
  7. Zimna M., Więcej dużych i średnich. „Handel" 2002, nr 3
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0043-518X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu