BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grudowski Piotr
Tytuł
Pomiary, analiza i doskonalenie jako kryteria auditu systemu zarządzania jakością
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 3, s. 35-38, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Zarządzanie jakością, Normy ISO 9001, Doskonalenie zarządzania, Audyt jakości
Quality management systems, Quality management, ISO 9001, Management development, Quality audit
Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono mechanizmy odnoszące się do monitorowania, analizy danych oraz doskonalenia, tworzących podsystem decydujący o skutecznym funkcjonowaniu każdego systemu zarządzania jakością (SZJ). Po krótce scharakteryzowano procesy: monitorowania i pomiaru, nadzoru nad wyrobem niezgodnym, analizy danych oraz doskonalenia (zgodnie z normą ISO 9001:2000).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Grudowski P. „Niezgodności stwierdzane w trakcie certyfikacji systemów jakości małych organizacji" w: „Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań w procesie zarządzania". Akademia Podlaska, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, Siedlce, 2005.
  2. Grudowski P. System zarządzania jakością wg normy ISO 9001 w małej firmie. Dokumentacja. Wdrażanie. Audit. OPO - AJG, Bydgoszcz, 2004.
  3. Witryna internetowa http://isotcl76sc2.elysium-ltd.net (ISO 9001 Auditing Practices Group).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu