BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fronczak Krzysztof
Tytuł
W czym można pomóc? : Telekomunikacja
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 6, s. 22-23
Słowa kluczowe
Centrum obsługi telefonicznej, Obsługa klienta, Telekomunikacja
Call centers, Customer service, Telecommunication
Firma/Organizacja
Telekomunikacja Polska SA (TP SA), Plus GSM, Polkomtel SA
, ,
Abstrakt
Artykuł opisuje jak jakość obsługi klienta przez biura call center może wpłynąć na opinię o przedsiębiorstwie. Opisuje modelowy sposób wprowadzenia call center przez Plus GSM oraz niewypał Telekomunikacji Polskiej S.A. w postaci "Błekitnej linii". Zawiera także porównania rozwiązań technologicznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu