- Autor
- Fronczak Krzysztof
- Tytuł
- W czym można pomóc? : Telekomunikacja
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 6, s. 22-23
- Słowa kluczowe
- Centrum obsługi telefonicznej, Obsługa klienta, Telekomunikacja
Call centers, Customer service, Telecommunication - Firma/Organizacja
- Telekomunikacja Polska SA (TP SA), Plus GSM, Polkomtel SA
, , - Abstrakt
- Artykuł opisuje jak jakość obsługi klienta przez biura call center może wpłynąć na opinię o przedsiębiorstwie. Opisuje modelowy sposób wprowadzenia call center przez Plus GSM oraz niewypał Telekomunikacji Polskiej S.A. w postaci "Błekitnej linii". Zawiera także porównania rozwiązań technologicznych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol