BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymański Wacław, Perkowski Robert
Tytuł
Projektowanie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej
Design and Implementation of the Internet Marketing Strategy
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2004, nr 4, s. 49-58, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Plan marketingowy, Badania marketingowe, Biznes elektroniczny, Marketing internetowy, Internet
Marketing strategy, Marketing plan, Marketing research, e-business, e-marketing, Internet
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Przedstawiono różnicę między pojęciami: e-commerce, e-biznes, marketing internetowy, e-marketing. Omówiono, jak dzięki prawidłowej konstrukcji strategii marketingu internetowego oraz stworzonego na tej podstawie planu marketingowego jesteśmy w stanie właściwie wykorzystać zasoby organizacji i osiągnąć przewagę konkurencyjną.

Dynamic development of the Internet causes changes in the corporate environment. A proper design of the Internet-based marketing strategy and resulting from this marketin plan let an enterprise apply its resources in a better way and, therefore, generate a competitive advantage.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Mapping customer paths across multiple sites helps site owners predict which consumers are likely to buy and when, Forrester Research Press Release, Cambridge, 19 May 2002.
  2. D. Chaffey, R. Mayer, K. Johnston, F. Ellis-Chadwick, Internet Marketing, Prentice Hall, 2003.
  3. E. Christiaanse, Managing Electronic Channels: the KLM Cargo Cyberpets Case, „Journal of Information Technology", 1999, nr 14.
  4. Ernst & Young LLP Internet Shopping: Special Report [http://www.ey.com/], 2000.
  5. C. Fill, Marketing Communications: Context, Strategies, and Applications, Prentice Hall, London, 2002.
  6. P. Kotler, Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg, Warszawa 1999.
  7. P. Kotler, G. Amstrong, J. Saunders, V. Wong, Principles of Marketing, Prentice Hall, Harlow, 2001.
  8. R. Lynch, Corporate Strategy, Pearson Higher Education, USA, 1998.
  9. J. Nielsen, Designing Web Usability, New Riders Publishing, USA, 2000.
  10. A. Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1997.
  11. K. Rutkowski, Logistyka On-line, PWE, Warszawa 2002.
  12. A.R. Simon, Hurtownie danych i systemy informacji gospodarczej, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  13. J. Sterne, Word Wide Web Marketing, Willey, Nowy Jork 1999.
  14. W. Szymanowski, Marketing w gospodarce żywnościowej, FAPA, Warszawa 1997.
  15. www.usability.serco.com, 2001.
  16. www.tnsoftres.com, 2003.
  17. www.easyjet.com, 2003.
  18. www.neilsen-netratings.com/hot_off_the_net_i/, 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu