BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Jak internauci widzą banki
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 1, s. 17 - 19
Słowa kluczowe
Opinia publiczna, Portale internetowe, Banki, Bankowość
Public opinion, Web portals, Banks, Banking
Uwagi
Zawiera wykresy tonacji wypowiedzi na temat poszczególnych banków uszeregowane według kryterium banku, tematu i profilu internauty.
Abstrakt
Obecnie żadna firma nie może pozwolić sobie na zignorowanie swojego wizerunku w internecie. RR Communication Consulting przygotował analizę jak internauci postrzegają banki, które jak się okazało, są częstymi podmiotami dyskusji na forach. Dostarczają usług masowym klientom, prowadzą w ostatnich czasach dużo rekrutacji, a wiele banków jest notowanych na giełdach. RRCC przeanalizował wpisy dotyczące 17 największych banków działających w naszym kraju. Wykorzystano dwa potężne źródła wpisów: fora dyskusyjne z portalu gazeta.pl oraz grupy dyskusyjne. Przeanalizowano w sumie 3531 wpisów internautów (dbając o proporcjonalny, losowy dobór próby) z I połowy 2006 roku. Artykuł zaznajamia z wynikami tak przeprowadzonego badania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu