BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Milewski Leonard
Tytuł
Kanały dystrybucji i powiązania na rynku wołowiny i cielęciny w Polsce
Distribution Canals and Connections on the Beef and Veal Market in Poland
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2006, T. 8, z. 2, s. 132-135, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Mięso cielęce, Rynek mięsny, Produkcja żywności, Dystrybucja produktu, Marketing produktów żywnościowych, Kanały dystrybucji, Mięso wołowe
Veal, Meat market, Food production, Product distribution, Marketing of food products, Distribution channels, Beef meat
Uwagi
synopsis, summ.
Abstrakt
Celem artykułu było przybliżenie zmian zachodzących w kanałach dystrybucji wołowiny i cielęciny, przy odniesieniu się do powiązań między uczestnikami.

Marketing canals specifics on the meat products market is big variety of subjects taking part in goods transactions. That variety refers both to subjects largeness, their property forms and law activity forms. In the conditions of growing competition, the main issue is to Project of proper distribution canals for companies. Meat sector enterprises usually use different kinds of distribution canals and one or two of them hale the general importance in sale. The meat sector producers most often dispose their own firm shops and wholesale. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bowersox D., Cooper N. 1992: Strategic Marketing Channel Management. Mc-Graw-Hilly, New York.
  2. Cholewicka-Goździk K. (red.) 1996: Marketing w agrobiznesie. Wyd. FAPA, Warszawa, 154.
  3. Milewski L. 2002: Powiązania ekonomiczne i marketingowe rolnictwa z przemysłem mięsnym w Polsce. Wyd. SGGW Warszawa.
  4. Słomińska B. 1999: Ocena kanałów dystrybucji artykułów przemysłu spożywczego. Marketing i Rynek 3, 21 i nast.
  5. Urban R., Wigier M. 2000: Rynek mięsa wołowego. [W:] Strategiczne opcje dla polskiego sektora agrobiznesu w świetle analiz ekonomicznych. Wyd. SGGW, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu