BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bilewicz-Bandurska Dorota
Tytuł
Po co cepelii ten miś?
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 5 (146), s. 30-31
Słowa kluczowe
Marka produktu, Rękodzieło artystyczne, Sprzedaż produktu, Sztuka
Product brand, Artistic handicraft, Product sales, Art
Abstrakt
W artykule przedstawiono sieć sklepów Cepelia. W każdym dużym mieście w Polsce działa chociaż jeden taki sklep. Fundacja Cepelia - Polska Sztuka i Rękodzieło, bo tak brzmi obecnie nazwa tej istniejącej od 1953 r. instytucji, prowadzi 70 sklepów własnych i użycza znaku kilkunastu innym. Porównano te sklepy z galerią Artis, która również oferuje rękodzieło ludowe i artystyczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu