BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mocny Piotr, Meder Maciej
Tytuł
Brak im tupetu
Źródło
Gazeta Bankowa, 2004, nr 17, s. 14-16
Słowa kluczowe
Bankowość, Doradztwo, Doradztwo finansowe, Obsługa klienta
Banking, Consultancy, Financial consulting, Customer service
Abstrakt
Badanie typu mistery shopping, przeprowadzone przez firmę zeb/rolfes.schierenbeck.associates ujawnia, iż większość pracowników obsługi klienta banków ma podejście pasywne do pozyskiwania klientów, oferowania nowych usług czy finalizowania transakcji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu