BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wdowiak Dariusz
Tytuł
Satysfakcja klienta zewnętrznego - miernikiem oceny funkcjonowania
Źródło
Problemy Jakości, 2002, nr 9, s. 15-18
Słowa kluczowe
Zarządzanie administracyjne, Obsługa klienta, Sektor publiczny
Administrative management, Customer service, Public sector
Abstrakt
Wraz z wdrażaniem nowej filozofii funkcjonowania sektora publicznego, szczególny nacisk położono na funkcje usługowe urzędu ukierunkowane na klienta, a co za tym idzie, na przyjęcie standardów i mierników oceny wykonywanych działań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu