BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nenedal Jaroslav
Tytuł
Pomiar satysfakcji klienta w administracji publicznej
Źródło
Problemy Jakości, 2002, nr 9, s. 19-22
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Jakość usług, Badanie jakości, Sektor publiczny
Quality management, Quality of services, Quality research, Public sector
Abstrakt
Artykuł jest przedstawieniem procesu pomiaru satysfakcji klienta w środowisku sektora publicznego. Opisuje metody określania właściwości satysfakcji klienta oraz niektóre podejścia do zbierania wśród klientów danych dotyczących postrzegania przez nich jakości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu