BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szkoda Jerzy
Tytuł
Ocena skuteczności procesów organizacji w zakresie zarządzania jakością
Źródło
Problemy Jakości, 2002, nr 10, s. 15-19
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Organizacja i zarządzanie, Zarządzanie jakością, Innowacje w zarządzaniu
Enterprise management, Organisation and management, Quality management, Innovations in management
Abstrakt
Stopień wcześniej określonych celów jest praktycznie miarą skuteczności procesu. Nowe standardy ISO 9000 i ciągłe innowacje w zarządzaniu jakością to podstawa oceny skuteczności. Szczegółowe ustalenia odnośnie tej problematyki są określone w ISO 9000:2000, gdzie konkretne relacje danych prowadzą do przygotowania podstawowych wskaźników pragmatycznych. Równie użytecznym okazuje się przygotowanie teoretyczne, które pozwala uporządkować wiedzę wiodącą do wypracowywania właściwych konkluzji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu