BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka, Piestrzyński Piotr
Tytuł
Koncepcja Customer Relationship Management jako instrument poprawy jakości obsługi klienta w stomatologii
Źródło
Problemy Jakości, 2002, nr 12, s. 38-40
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Jakość usług, Rynek usług medycznych, Usługi medyczne, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta
Quality management, Quality of services, Medical services market, Medical services, Customer Relationship Management (CRM), Customer service
Abstrakt
CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem, to sposób prowadzenia przedsiębiorstwa, polegający na budowaniu długotrwałych, partnerskich relacji z klientem. Kształtowanie się nowego systemu opieki zdrowotnej, sprawia, iż w sektorze tym pojawia się konkurencja oraz walka o pacjenta. Gabinety stomatologiczne, funkcjonując w nowych warunkach, zaczynają stosować działania z zakresu marketingu w celu zdobycia nowych klientów lub zatrzymania obecnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu