BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłońska Katarzyna
Tytuł
Strategia masowej indywidualizacji cz.1
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 3, s. 4-8
Słowa kluczowe
Strategia masowej indywidualizacji, Masowa indywidualizacja, Strategia obsługi klienta, Strategia przedsiębiorstwa, Klient, Rynek usług, Rynek dóbr konsumpcyjnych
Mass customization strategy, Mass customization, Customer service strategy, Corporation strategies, Customer, Services market, Consumer goods market
Abstrakt
Artykuł zawiera teoretyczne oraz przykładowe przedstawienie strategii masowej indywidualizacji - jednej z wielu strategii działania przedsiębiorstwa. Druga część artykułu ukazała się w numerze 4/2004.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu