BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Więcek Jan, Malec Łukasz
Tytuł
Zarządzanie relacjami bank-klient (koncepcja CRM)
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 3, s. 9-12
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Zarządzanie przez jakość, Bankowość, Bankowość detaliczna
Customer Relationship Management (CRM), Total Quality Management (TQM), Banking, Retail banking
Abstrakt
Artykuł opisuje przyczyny odchodzenia lojalnych klientów do konkurencji na przykładzie sektora bankowego. Przedstawia znaczenie oraz słuszność wykorzystania narzędzi CRM w tych przypadkach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu