- Autor
- Więcek Jan, Malec Łukasz
- Tytuł
- Zarządzanie relacjami bank-klient (koncepcja CRM)
- Źródło
- Problemy Jakości, 2004, nr 3, s. 9-12
- Słowa kluczowe
- Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Zarządzanie przez jakość, Bankowość, Bankowość detaliczna
Customer Relationship Management (CRM), Total Quality Management (TQM), Banking, Retail banking - Abstrakt
- Artykuł opisuje przyczyny odchodzenia lojalnych klientów do konkurencji na przykładzie sektora bankowego. Przedstawia znaczenie oraz słuszność wykorzystania narzędzi CRM w tych przypadkach.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0137-8651
- Język
- pol