BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Okrzesik Jacek
Tytuł
Rynek mediów elektronicznych
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 4, s. 81-92
Słowa kluczowe
Środki masowego przekazu, Media reklamowe, Telewizja, Telewizja kablowa, Telewizja satelitarna, Rynek sprzętu RTV, Radiofonia
Mass media, Advertising media, Television, Cable television, Satellite television, Consumer electronics market, Radio broadcasting
Abstrakt
Zniesienie ograniczeń w dziedzinie nabywania i własności mediów po akcesji naszego kraju do UE może spowodować ukształtowanie się kilku silnych ogólnopolskich grup skupiających różne rodzaje mediów. Dominacja mediów o zasięgu ogólnokrajowym, w połączeniu z płytkością lokalnych rynków reklamowych, doprowadzić może do stopniowego zaniku mediów lokalnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu