BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szydzińska Kinga
Tytuł
Promocyjna strzecha
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 10-12
Słowa kluczowe
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Reklama
Product brand, Brand positioning, Advertising
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE), Europejski Trybunał Sprawiedliwości
European Union (EU), Court of Justice of the European Communities
Abstrakt
Polskie godła promocyjne w większości przypadków, zgodnie z orzecznictwem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, łamią unijne dyrektywy. W UE nawet sugerowanie, że pochodzenie produktu jest wyznacznikiem jego jakości, może być uznane za formę dyskryminacji i stosowania ukrytych ograniczeń w przepływie towarów. Czy polskie znaki jakości po dostosowaniu do norm prawa wspólnotowego mogą nadal z powodzeniem spełniać swoją funkcję?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu