BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cipiur Jan
Tytuł
Wolimy polskie towary : Postawy polskich konsumentów
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 4, s. 48
Słowa kluczowe
Badania ankietowe, Konsumencka ocena jakości, Percepcja jakości, Percepcja produktu, Postawy społeczne, Świadomość ekonomiczna, Świadomość konsumenta
Questionnaire survey, Consumers' quality assessment, Quality perception, Product perception, Social attitudes, Economic awareness, Consumer awareness
Abstrakt
Instytut Spraw Publicznych przeprowadził badania pod hasłem "Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu". Wynika z niego, że istnieje wielki rozłam między rozbudzonymi nadziejami Polaków, a indywidualną percepcją ich spełniania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu