BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nawrat Beata
Tytuł
Wsparcie sprzedaży w terenie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 13-14
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Contact center
Sale, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Contact center
Abstrakt
Wiele skutecznych rozwiązań pomagających pokonać ograniczenia geograficzne oraz podnieść efektywność akcji sprzedażowych wiąże się z bardzo precyzyjnym zastosowaniem narzędzi marketingowych i direct marketingowych, jako bezpośredniego wsparcia sprzedaży. W artykule przedstawiono rozwiązania gwarantujące bardzo efektywne wsparcie struktur sprzedażowych (platforma CRM i contact center).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu