- Autor
- Nawrat Beata
- Tytuł
- Wsparcie sprzedaży w terenie
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 13-14
- Słowa kluczowe
- Sprzedaż, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Contact center
Sale, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Contact center - Abstrakt
- Wiele skutecznych rozwiązań pomagających pokonać ograniczenia geograficzne oraz podnieść efektywność akcji sprzedażowych wiąże się z bardzo precyzyjnym zastosowaniem narzędzi marketingowych i direct marketingowych, jako bezpośredniego wsparcia sprzedaży. W artykule przedstawiono rozwiązania gwarantujące bardzo efektywne wsparcie struktur sprzedażowych (platforma CRM i contact center).
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol