BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zeller Paweł, Hurka Cezary
Tytuł
Programy motywacyjne dla pośredników
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 15-19
Słowa kluczowe
Dystrybucja produktu, Marketing partnerski, Programy lojalnościowe
Product distribution, Partnership marketing, Loyalty programs
Abstrakt
Programy lojalnościowe skierowane do pośredników w kanałach dystrybucji nazywane są programami motywacyjnymi lub programami partnerskimi. Do tej pory narzędziami powszechnie stosowanymi w celu uhonorowania lojalności pośredników były różnego rodzaju systemy rabatowe, akcje promocyjne, konkursy, przekazywanie pośrednikom wyposażenia oraz materiaów promocyjnych. Narzędzia te mają jednak charakter krótkookresowy i - co należy uznać za ich największą słabość - są łatwe do skopiowania przez konkurencję. Omówiono etapy tworzenia programów motywacyjnych, decydujące o ostatecznym wyglądzie i sposobie funkcjonowania programu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu