BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szafrański Maciej
Tytuł
Wykorzystanie podejścia procesowego w systemie zarządzania jakością
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 4, s. 19-21
Słowa kluczowe
Zarządzanie procesowe, System zarządzania jakością, Normy ISO 9000
Processing management, Quality management systems, ISO 9000
Abstrakt
Przyjęcie podejścia procesowego oznacza, że cele wcześniej występujących działań w procesie są uwarunkowane celami działań kolejnych, zlokalizowanych bliżej klienta lub innej strony zainteresowanej. Artykuł charakteryzuje podejście procesowe, opisuje sposoby identyfikacji, badania i oceny skuteczności działań w Systemach Zarządzania Jakością.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu