- Autor
- Matlack Carol, Brady Diane, Berner Robert, Tiplady Rachel, Tashiro Hiroko
- Tytuł
- Vuitton - sposób na zyski
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, (raport specjalny), 2004, nr 5 (146), s. 46-51
- Słowa kluczowe
- Produkt na rynku, Decyzje konsumenckie, Marka produktu, Identyfikacja produktu, Jakość produktu, Rynek dóbr przemysłowych, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Strategia marketingowa
Product on the market, Consumer decision, Product brand, Product identification, Product quality, Industrial goods market, Business strength, Marketing strategy - Firma/Organizacja
- Vuitton
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono najbardziej zyskowną i luksusową markę świata - Vuitton. Roczna sprzedaż tej marki sięga 3,8 mld USD, przewyższając dwukrotnie wyniki największych konkurentów - Prady oraz Gucciego, działu Gucci Group. W ciągu ostatnich dwóch lat kiedy branża przeżywała kłopoty wywołane ogólnoświatową recesją, koncern utrzymał dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży i najwyższą marżę operacyjną w sektorze.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol