BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Matlack Carol, Brady Diane, Berner Robert, Tiplady Rachel, Tashiro Hiroko
Tytuł
Vuitton - sposób na zyski
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, (raport specjalny), 2004, nr 5 (146), s. 46-51
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Decyzje konsumenckie, Marka produktu, Identyfikacja produktu, Jakość produktu, Rynek dóbr przemysłowych, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Strategia marketingowa
Product on the market, Consumer decision, Product brand, Product identification, Product quality, Industrial goods market, Business strength, Marketing strategy
Firma/Organizacja
Vuitton
Abstrakt
W artykule przedstawiono najbardziej zyskowną i luksusową markę świata - Vuitton. Roczna sprzedaż tej marki sięga 3,8 mld USD, przewyższając dwukrotnie wyniki największych konkurentów - Prady oraz Gucciego, działu Gucci Group. W ciągu ostatnich dwóch lat kiedy branża przeżywała kłopoty wywołane ogólnoświatową recesją, koncern utrzymał dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży i najwyższą marżę operacyjną w sektorze.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu