BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gocłowska Monika
Tytuł
Luksus po polsku
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, (raport specjalny), 2004, nr 5 (146), s. 52-54
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Identyfikacja produktu, Marka produktu, Rynek dóbr przemysłowych, Nisza rynkowa
Product on the market, Product identification, Product brand, Industrial goods market, Market niche
Abstrakt
Wyroby z najwyższej światowej półki trudno w Polsce kupić. Butików rodem z Paryża i Mediolanu jest u nas bardzo mało. W tej części Europy prym niepodzielnie wiedzie Moskwa. W artykule przedstawiono polski rynek luksusowych marek, do którego starają się wejść krajowe firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu