- Autor
- Gocłowska Monika
- Tytuł
- Luksus po polsku
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, (raport specjalny), 2004, nr 5 (146), s. 52-54
- Słowa kluczowe
- Produkt na rynku, Identyfikacja produktu, Marka produktu, Rynek dóbr przemysłowych, Nisza rynkowa
Product on the market, Product identification, Product brand, Industrial goods market, Market niche - Abstrakt
- Wyroby z najwyższej światowej półki trudno w Polsce kupić. Butików rodem z Paryża i Mediolanu jest u nas bardzo mało. W tej części Europy prym niepodzielnie wiedzie Moskwa. W artykule przedstawiono polski rynek luksusowych marek, do którego starają się wejść krajowe firmy.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol