BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urbanek Grzegorz
Tytuł
Strategia optymalizacji relacji z klientem
Źródło
Przegląd Organizacji, 2004, nr 4, s. 30-33
Słowa kluczowe
Klient, Obsługa klienta, Lojalność klientów, Przewaga konkurencyjna
Customer, Customer service, Customer loyalty, Competitive advantage
Abstrakt
Zwrócono uwagę na rolę klienta w uzyskiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Omówiono takie zagadnienia jak: fazy relacji z klientem i cykl zakupowy, akwizycja jako sposób pozyskania nowego klienta, retencja i lojalność, tarcia i odejście klienta oraz reakwizycja czyli odzyskanie klienta.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. GRIFFIN, Winning Customer Back, wywiad przeprowadzony przez J. Collinsa dla „B&E Review", www.research.moore.se.edu/Publications/B&EReview
  2. A.M. HUGHES, Exit, Voice and Customer Loyalty, w: www.dbmarketing.com/articles
  3. A.M. HUGHES (2000), Strategic Database Marketing: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable Customer-Based Marketing Plan, McGraw-Hill.
  4. M.W. LOWENSTEIN (1997), The Customer Loyalty Pyramid, Greenwood Publishing Group.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu