BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowakowski Michał, Benicewicz-Miazga Anna
Tytuł
Nowoczesne formy reklamy sieciowej (cz. I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 36-40
Słowa kluczowe
Internet, Reklama, Formy reklamy
Internet, Advertising, Advertising forms
Abstrakt
Internet potrafi łączyć różne elementy marketingu masowego i bezpośredniego, a najpopularniejszym narzędziem promocji sieciowej jest reklama. Jej popularność i jednoczesny wzrost liczby spowodowały degresję skuteczności ich odbioru, co znalazło swój wyraz w podjęciu przez firmy reklamowe działań poszukiwania i wdrażania nowych form reklam. Przedstawiono najciekawsze formy przekazu m.in. upominki multimedialne, interstitials, Brand Mark, Top-layer, w platformach i MMSA-ach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu