BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr, Zawadzki Artur
Tytuł
Internet polubił badania (cz. I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 48-50
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Internet
Marketing, Marketing research, Internet
Abstrakt
Tytułowym zdaniem można podsumować sytuację na rynku badań związanych z globalną siecią. Ostatnie dwa lata były w Polsce okresem gwałtownego rozwoju oferty badawczej. Przedstawiono najważniejsze obszary i metody badań wykorzystywanych w sieci.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu