BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Jarosław
Tytuł
Marka doskonalona bez końca
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 52-54
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Zarządzanie marketingowe
Brand, Product brand, Marketing management
Abstrakt
Łącząc cele marketingowe firmy z biznesowymi, widzimy, że sukces to wysoka i dobra sprzedaż produktów, która buduje wartość firmy, uzyskiwanie cen premium, generujących zyski, lepszy wizerunek, który pozwala na rozwój organizacji, wejście na nowe rynki, wprowadzenie nowych produktów i pozyskiwanie nowych klientów. To, co możemy nazwać dobrą marką, jest wręcz jednoznaczne z określeniem dobrego biznesu. Prrzedstawiono kilka praktycznych wskazówek jak do takiego modelu idealnego doprowadzić.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu