BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urbaniak Maciej, Krawczyk Anna
Tytuł
Rola jakości w kształtowaniu tożsamości przedsiębiorstw na rynku dóbr produkcyjnych
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 2, s. 23-27
Słowa kluczowe
Strategiczna tożsamość przedsiębiorstwa (STP), Wizerunek przedsiębiorstwa, Rynek dóbr przemysłowych, Jakość
Strategic corporate identity, Company image, Industrial goods market, Quality
Uwagi
Zawiera tabelę: [1] Zmienne brane pod uwagę przy kształtowaniu tożsamości przez badane przedsiębiorstwa (w odsetkach wskazań, stopień ważności zmiennych w skali 7-punktowej, n=375)
Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono pojęcie tożsamości i wizerunku firmy. Omówiono kierunki budowania tożsamości firmy na rynku dóbr produkcyjnych, cele oferowania wysokiej jakości technicznej, warunków finansowo-logistycznych, standaryzacji organizacyjnej, usług serwisowych, rozwoju partnerskich relacji z klientami i innymi interesariuszami oraz działań promocyjnych i marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Duton, J. Dukerich, C. Harquail, „Organisational Images and Member Identification", Administrative Science Quartely, Vol. 39, 1994, pp. 239-263.
  2. K. Elsbach, R. Kramer, „Memeber Responses to Organizational Identity Threats: Encountering and counteing Business Week Ranking", Administrative Science Quartely, Vol. 41, 1996, pp. 442-476 (za K. Konecki, „Uwarunkowania tożsamości organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach przemysłowych. Wpływ formy własności", Firma i Rynek, nr 13, 1999, s. 67 - opublikowane materiały konferencyjne „Tożsamość niedoceniona wartość przedsiębiorstwa", Ogólnopolska Konferencja, Międzyzdroje, 6-8 października 1999).
  3. A. Giering, Ch. Homburg, „Kundenzufriedheit: Ein Garant fur Kundenloyalitat?", Absatzwirtschaft Nr. 1-2/2000, ss. 82-91.
  4. Ph. Kotler, „Marketing - Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola", Gebethner & S-ka, Warszawa, 1994, s. 549.
  5. T. Randall K. Ulricht, D. Reibstein, „Brand Equity andVertical Product Line Extent", Marketing Science, Vol. 17, No.4, 1998, pp. 356-379.
  6. M. Urbaniak, Wizerunek dostawcy na rynku dóbr produkcyjnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu