BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tłuściak Anna
Tytuł
Odda i pozostanie klientem
Źródło
Businessman Magazine, 2004, nr 5, s. 70
Słowa kluczowe
Wierzytelności, Windykacja należności, Przedsiębiorstwo windykacyjne, Dług
Liability, Receivables vindication, Debt collection company, Debt
Abstrakt
W artykule przedstawiono windykację polubowną. Ma ona na celu rozwiązanie problemów finansowych stron, a nie doprowadzenie do ostrego konfliktu i w konsekwencji upadłości dłużnika. Opisano na co należy zwracać uwagę przy wyborze firmy windykacyjnej (metody nacisku, stosowane techniki, renoma na rynku, monitorowanie aktualnego stanu powierzonych spraw).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu