BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ignacionek Elżbieta
Tytuł
Wpływ społeczny i manipulacja : Komunikacja jako wywieranie wpływu na ludzi cz. 1
Źródło
Poradnik Handlowca, 2004, nr 5, s. 50,52
Słowa kluczowe
Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Manipulowanie ludźmi, Decyzje konsumenckie, Proces podejmowania decyzji, Zachowania konsumenta, Zachowania komunikacyjne
Communicate psychology, Consumer psychology, People manipulation, Consumer decision, Decision making process, Consumer behaviour, Communication behaviours
Abstrakt
Zwrócono uwagę na częste stosowanie w handlu technik manipulatorskich. Omówiono siedem podstawowych zasad, które umożliwiają manipulację ludzkimi zachowaniami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu