BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejniczak Radosław
Tytuł
Rynek dań gotowych, koncentratów spożywczych i przypraw
Źródło
Poradnik Handlowca, 2004, nr 5, s. 63-86
Słowa kluczowe
Rynek żywności, Produkcja żywności, Konsumpcja żywności, Przemysł spożywczy, Promocja produktu, Badanie rynku
Food market, Food production, Food consumption, Food industry, Product promotion, Market research
Abstrakt
Zamieszczono wyniki raportu opartego m.in. na sondażach telefonicznych przeprowadzonych przez Pentor-Poznań na zlecenie "Poradnika Handlowca". Podkreślono, że rynek żywności gotowej należy do najbardziej atrakcyjnych i najdynamiczniej rozwijających się, jeśli chodzi o przemysł spożywczy. Dokonano jego charakterystyki pod kątem najpopularniejszych marek, miejsca sprzedaży i skuteczności działań promocyjnych. Wyodrębniono takie grupy towarów jak: mrożone dania gotowe; dania gotowe mięsno-warzywne; zupy; sosy, ketchupy, musztardy, majonezy; desery, ciasta z proszku i dodatki do ciast.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu