BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Na granicy przyzwoitości
Źródło
Bank, 2004, nr 3, s. 34-35
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Depozyt bankowy, Etyka w reklamie
Bank marketing, Bank deposit, Advertising ethics
Abstrakt
Zwrócono uwagę na nieetyczne działania banków w zakresie marketingu lokat. Język reklam produktów bankowych jest nieprecyzyjny. Doprowadza do błędnego postrzegania ceny produktu bankowego przez klientów indywidualnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu