BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek Grzegorz
Tytuł
PR w szumie informacyjnym
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 9-11
Słowa kluczowe
Marketing, Public relations
Marketing, Public relations
Abstrakt
PR nowych czasów to już nie tylko myślenie o tym, by komunikat dla prasy był czytelny i zrozumiay, to także dbaość o odpowiednią informację w internecie, skierowaną bardzo precyzyjnie do wybranej grupy otoczenia - inwestorów, mediów czy klientów. W pościgu za odbiorcą wygra ten, kto lepiej będzie wiedział jak przyciągnąć jego uwagę. Zwrócono uwagę na zjawiska, które kreują przyszłość tej dziedziny tj. integracja komunikacji marketingowej, zarzządzanie wiedzą, public relations a internet, corporate social responsibility (społeczna odpowiedzialność firmy).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu