BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bober Wojciech
Tytuł
Cele jakości w systemie ISO 9001
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 2, s. 46-48
Słowa kluczowe
Jakość, Normy ISO 9001, Kształtowanie jakości, Wdrażanie systemu ISO
Quality, ISO 9001, Quality design, Implementation of ISO quality system
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Diagram drzewa, [2] Diagram przyczynowo-skutkowy Ishikawy. Zawiera tabele: [1] Karta celu jakości, [2] Kryteria oceny celów dotyczących jakości
Abstrakt
W artykule przedstawiono wymagania normy PN-EN ISO 9001:2001. Omówiono najczęściej wybierane podejście do wyznaczania celów jakości. Zaprezentowano również proponowaną metodologię wdrożenia celów dotyczących jakości (prezentacja autorskiej metody).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Antoszkiewicz Jan D., Pawlak Zbigniew. Techniki Menedżerskie. Skuteczne zarządzanie firmą. Wydawnictwo Poltext. Warszawa 2000.
  2. Norma PN-EN ISO 9001:2001. Systemy zarządzania jakością. Wymagania.
  3. Norma PN-EN ISO 9004:2001. Systemy zarządzania jakością. Wytyczne doskonalenia funkcjonowania.
  4. Materiały konferencyjne z konferencji z zarządzania jakością. „Zarządzanie jakością jako element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw". Politechnika Łódzka marzec 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu