BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
MBA? A fe...
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, (raport specjalny), 2004, nr 8 (149), s. 40
Słowa kluczowe
Master of Business Administration (MBA), Kształcenie zawodowe, Kształcenie ekonomistów, Kształcenie menedżerów, Szkolnictwo wyższe
Master of Business Administration (MBA), Vocational training, Education of economists, Managers training, Higher education
Abstrakt
Dyplom MBA nie jest już atutem decydującym o awansie menedżera. Z ankiety prowadzonej przez BusinessWeek wśród organizatorów kursów, którzy śledzą losy swoich studentów wynika, że ponad połowa z nich po zdobyciu dyplomu liczy na awans. Niestety zdaniem przedstawicieli firm, tylko na niektórych stanowiskach MBA może być dodatkowym atutem przy rekrutacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu