BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czepil Oksana, Rodzinka Jacek
Tytuł
Wykorzystanie marketingu w ukraińskich ubezpieczeniach
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2004, nr 2, s. 51-53
Słowa kluczowe
Ubezpieczenia, Rynek ubezpieczeniowy, Towarzystwa ubezpieczeniowe, Marketing usług, Gospodarka
Insurances, Insurance market, Insurance company, Service marketing, Economy
Kraj/Region
Ukraina
Ukraine
Abstrakt
Ukraina stała się niepodległym państwem w 1991 r. Na fali przemian społeczno-gospodarczych zmiany dosięgły także działalności ubezpieczeniowej. Zniesiony został monopol państwa a prywatne zakłady ubezpieczeń zaczęły powstawać wręcz lawinowo. Choć dziś rynek ubezpieczeniowy Ukrainy jest bardziej ustabilizowany, daleko jej do standardów europejskich. Podstawowe przyczyny to zła sytuacja ekonomiczna i niska kultura ubezpieczeniowa społeczeństwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu