BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Kulturowe aspekty prowadzenia działalności rynkowej przez współczesne przedsiębiorstwo
Źródło
Przegląd Organizacji, 2007, nr 3, s. 11-13
Słowa kluczowe
Negocjacje handlowe, Marketing, Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Komunikowanie werbalne i niewerbalne
Trade negotiations, Marketing, Multinational enterprise, Verbal and non-verbal communication
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono problem roli czynników kulturowych w aktywności rynkowej współczesnych przedsiębiorstw. Szczególną uwagę zwrócono na wpływ tych czynników na prowadzenie negocjacji handlowych i wybrane formy działań marketingowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. BARUK, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływ na nabywców, Dom Organizatora, Toruń 2006, s. 77-78.
  2. A. BARUK, Marketing-mix w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lublinie, Lublin 2001, s. 33.
  3. A. BARUK, Programy motywacyjne i ich rola we współczesnym przedsiębiorstwie, "Problemy Jakości" 2006, nr 3, s. 22-27.
  4. M. PIETRZAK, Zapakować sukces, "Businessman Magazine" 2004, nr 12, s. 157.
  5. R. SINHA, W globalnej wiosce, "Businessman Magazine" 2005, nr 6, s. 74-75.
  6. R. SINHA, Porozumienie bez barier, "Businessman Magazine" 2005, nr 8, s. 62.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu