BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olszówka Piotr
Tytuł
Zarządzanie zakupami elektronicznymi w przedsiębiorstwie
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2004, nr 3, s. 2-7
Słowa kluczowe
Zarządzanie zakupem, Handel elektroniczny, Biznes elektroniczny, Komunikowanie w biznesie, Łańcuch dostaw, Zarządzanie łańcuchem dostaw, Realizacja zamówień
Purchase management, e-commerce, e-business, Business communication, Supply chain, Supply Chain Management (SCM), Order processing
Abstrakt
Fenomen Internetu tylko częściowo ma charakter technologiczny, przede wszystkim jednak dotyka sfery socjologii. Rozwiązania handlu elektronicznego można podzielić na: usprawniające sprzedaż, wspomagające zakupy i funkcjonowanie łańcucha dostaw oraz obsługę komunikacyjną wewnątrz firmy. W artykule wykorzystano przykład Grupy Kapitałowej "Eldorado" i opisano stworzoną przez nią aplikację "eProducent", która została opracowana w celu obniżenia kosztów obrotu między wytwórcami a odbiorcami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://www.infmite.piyinne/e-producent.pdf
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu