BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Niewidoczny problem
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 2, s. 14-15
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Osoby niepełnosprawne, Banki, Banki komercyjne
Customer service, Disabled people, Banks, Commercial banks
Abstrakt
Rutynowe czynności dokonywane w bankach stają się dla niewidomych barierami, których pokonanie wymaga nadzwyczajnych środków. Artykuł wykazuje, że w wielu przypadkach banki są instytucjami nieprzyjaznymi niewidomym, którzy mają ogromne trudności w korzystaniu z ich usług. Nie sprzyjają temu nieprzejrzyste polskie przepisy, które nie wprowadzają jednoznacznych wymogów w stosunku do obsługi niewidomych. Główną przyczyną problemów są na przykład warunki zawierania umów za pomocą podpisu i tym podobne utrudnienia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu