BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Elżbieta
Tytuł
Programowanie neurolingwistyczne a zmiany w kompetencjach menedżerskich
NLP and Changing in Managerial Skills
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1092, s. 498-504, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : przeobrażenia metod i praktyk zarządzania
Słowa kluczowe
Kompetencje kierownicze, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie w procesie zmian, Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
Managerial competencies, Enterprise management, Management under change process, Neuro-Linguistic Programming (NLP)
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule omówiono wybrane elementy poruszane w koncepcji NLP, które z powodzeniem menedżerowie mogą wykorzystywać do wprowadzania zmian w swoim funkcjonowaniu. Do nich zaliczono zasoby, świadomość, cele, czas, metaprogramy i strategie działania.

In this paper the author has focused on choosing assumption of neuro-linguistic programming (NLP) which helps in implementation changing in the field of managerial skills. The NLP theory is one of the most useful tools in the process of professional development in business. In Author's opinion the most important elements of this conception are: 1) resources, 2) consciousness, 3) outcomes, 4) time, 5) metaprograms, 6) strategies. Each above mentioned points are analyzed in context of obtaining new competences. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Deschandol P. (1999), PNL et verte: ancrage et synchronisation, "Action Commerciale", nr 2.
  2. Griffin R. W. (2001), Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa.
  3. Hall C. (2004), Materiały szkoleniowe, Kurs Praktykancki NLP.
  4. Molden D. (1998), Zarządzać z mocą NLP, Neurolingwistyczne programowanie - przewaga nad konkurencją, Wydawnictwo PSB, Kraków.
  5. O'Connor J., Priori R. (2002), NLP i skuteczne sprzedawanie. Programowanie neurolingwistyczne - droga do sukcesu na nowym rynku, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań.
  6. O'Connor J., Seymour J. (1996), NLP Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań.
  7. Programowanie Neuro-Lingwistyczne. Nowa technologia osiągania sukcesów (1996), Wydawnictwo Medium, Warszawa.
  8. Widera-Wysoczańska A. (2001), Czas nie ten sam dla wszystkich, "Charaktery", nr 10.
  9. Widera-Wysoczańska A. (2004), Materiały szkoleniowe, Kurs praktykancki NLP.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu