BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Białasiewicz Małgorzata
Tytuł
Sery są trendy
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 10-14
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Rynek żywności, Produkcja żywności, Konsumpcja żywności, Sprzedaż produktu, Sieci handlowe, Prognozy gospodarcze
Food industry, Food market, Food production, Food consumption, Product sales, Chain stores, Economic forecast
Abstrakt
Od kilku lat rynek serów w Polsce systematycznie rośnie. Według ekspertów to tendencja trwała i zgodna za światowymi trendami. Spożywamy coraz więcej serów białych i żółtych, wykazujemy też coraz większe zainteresowanie serami pleśniowymi. Choć konsumpcja serów jest o wiele mniejsza niż we Francji i Niemczech, to biorąc pod uwagę fakt, iż w Polsce nie było tradycji spożywania tych wiktuałów w dużych ilościach, rynek ten wydaje się być perspektywicznym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu