BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stefaniak Piotr
Tytuł
Nie ma głodu książki
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 6, s. 31-34
Słowa kluczowe
Czytelnictwo, Rynek księgarski, Produkcja wydawnicza, Przemysł wydawniczy, Księgarnie, Poligrafia, Sprzedaż produktu
Readership, Books market, Publishing production, Publishing industry, Bookstore, Printing, Product sales
Abstrakt
W oczach zmienia się biznes związany z wydawnictwem i sprzedażą książek w kraju. Przeprowadzone bowiem przez Instutut Książki i Czytelnictwa Biblioteki Narodowej badania nie pozostawiają złudzeń. Potencjalnie duży rynek książki w Polsce jest słaby u podstaw. Telewizja, video, DVD i komputery zrobiły swoje - nawet w mniej zamożnych domostwach. Są to więc smutne efekty modnej kultury obrazkowej oraz małej siły nabywczej pieniądza Polaków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu