BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stefaniak Piotr
Tytuł
Biznes ekstrudowany na ludzkiej słabości : Słone przekąski
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 21-24
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Rynek żywności, Rynek produktów impulsowych, Produkcja żywności, Sprzedaż produktu, Sieci handlowe, Ekstruzja
Food industry, Food market, Impulse products market, Food production, Product sales, Chain stores, Extrusion
Abstrakt
Rynek słonych przekąsek w Polsce i Europie ma wąską paletę wyrobów. Składa się z pięciu segmentów, z których w naszym kraju dominują trzy: chipsy ziemniaczane, ekstrudowane chrupki kukurydziane oraz słone paluszki, precelki i krakersy. Zdecydowanie mniejszymi segmentami są orzeszki i popcorn. Prognozy w tej dziedzinie wydają się być dość optymistyczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu