- Autor
- Stefaniak Piotr
- Tytuł
- Biznes ekstrudowany na ludzkiej słabości : Słone przekąski
- Źródło
- Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 21-24
- Słowa kluczowe
- Przemysł spożywczy, Rynek żywności, Rynek produktów impulsowych, Produkcja żywności, Sprzedaż produktu, Sieci handlowe, Ekstruzja
Food industry, Food market, Impulse products market, Food production, Product sales, Chain stores, Extrusion - Abstrakt
- Rynek słonych przekąsek w Polsce i Europie ma wąską paletę wyrobów. Składa się z pięciu segmentów, z których w naszym kraju dominują trzy: chipsy ziemniaczane, ekstrudowane chrupki kukurydziane oraz słone paluszki, precelki i krakersy. Zdecydowanie mniejszymi segmentami są orzeszki i popcorn. Prognozy w tej dziedzinie wydają się być dość optymistyczne.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-5566
- Język
- pol