BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maliszewska Agnieszka
Tytuł
Jak wędliny z importu zdobyły serca (i żołądki) Polaków
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 27-29
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Przemysł mięsny, Rynek mięsny, Produkcja mięsa, Konsumpcja żywności, Sprzedaż produktu
Food industry, Meat industry, Meat market, Production of meat, Food consumption, Product sales
Abstrakt
Pod koniec lat 90. do Polski szerszym strumieniem dotarły wędliny z zagranicy. Po początkowych sukcesach w sprzedaży tych produktów, zostały jednak wyparte z rynku przez wyroby krajowe. Powodem były głównie wysokie ceny, a także nierzadko walory smakowe, których nie zaakceptowali nasi konsumenci. Obecnie wędliny z importu znów zagościły w sklepach, wykorzystując wcale nie małą niszę rynkową.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu