- Autor
- Markowska Małgorzata
- Tytuł
- Jakość w perspektywach strategicznej karty wyników
Quality in Prospects of Balanced Scorecard - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse Bankowość Rachunkowość (4), 2006, nr 1119, s. 58-63, bibliografia 5 poz.
- Słowa kluczowe
- Strategiczna Karta Wyników, Zarządzanie jakością, Zarządzanie przez jakość
Balanced Scorecard (BSC), Quality management, Total Quality Management (TQM) - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Opracowanie omawia istotę strategicznej karty wyników, którą można wykorzystać do realizacji TQM. Doskonalenie jakości może być jedną z perspektyw w strategicznej karcie wyników, może też powiązać system zarządzania jakością i strategiczną kartę wyników w jeden spójny system.
This paper shows that it is possible to use the balanced scorecard in TQM strategy. Quality costs are very important measures in prospects of balanced scorecard.(original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Borkowska G., TQM, czyli konieczność podmiotowego podejścia do ludzi, "Przegląd Organizacji" 1996, nr 4.
- Controlling w przedsiębiorstwie. Koncepcje i instrumenty, red. E. Nowak, ODDK, Gdańsk 2003.
- Friedag H.R., Schmidt W., My Balanced Scorecard, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2003.
- Kapłan R, Norton P., Strategiczna karta wyników, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
- Lisiecka K., Kreowanie jakości, AE, Katowice 2002.
- PN-ISO 8402. Zarządzanie jakością i zapewnienie jakości. Terminologia, PKN, Warszawa 1996.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1732-0704 - Język
- pol