- Autor
- Białas Monika
- Tytuł
- Franchising czyli marka do wzięcia
- Źródło
- Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 47-49
- Słowa kluczowe
- Franchising, Franchising handlowy, Sieci handlowe, Usługi, Rynek usług, Marka produktu
Franchising, Retail franchising, Chain stores, Services, Services market, Product brand - Abstrakt
- Franchising daje także możliwość ekspansji firmy bez angażowania własnego kapitału. W Polsce, np. w branży gastronomicznej do najbardziej znanych systemów franchisingowych należą restauracje McDonald's, kawiarnie "Pożegnanie z Afryką", jak również cukiernie Bliklego. Ale pod względem przychodów największa w sektorze spożywczym jest francuska sieć 90. marketów Intermarche.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-5566
- Język
- pol