BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Białas Monika
Tytuł
Franchising czyli marka do wzięcia
Źródło
Boss-Gospodarka, 2004, nr 3, s. 47-49
Słowa kluczowe
Franchising, Franchising handlowy, Sieci handlowe, Usługi, Rynek usług, Marka produktu
Franchising, Retail franchising, Chain stores, Services, Services market, Product brand
Abstrakt
Franchising daje także możliwość ekspansji firmy bez angażowania własnego kapitału. W Polsce, np. w branży gastronomicznej do najbardziej znanych systemów franchisingowych należą restauracje McDonald's, kawiarnie "Pożegnanie z Afryką", jak również cukiernie Bliklego. Ale pod względem przychodów największa w sektorze spożywczym jest francuska sieć 90. marketów Intermarche.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu